ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE
La procedura de achiziție a bunurilor prin cererea
ofertelor de prețuri
1. Beneficiar: Întreprinderea Municipală ”Direcția de Producție a Gospodăriei Comunale” Fălești;
2. Cod de identificare: cod fiscal (IDNO) 1004602005437;
3. Obiectul achiziției: autocamion marca Kamaz, autobasculantă (model agricol), masa încărcăturii 10t., anul fabricării 1990-1996.
4. Tipul achizițiilor: Achiziție de bunuri (Cod CPV – 34134000-5).
5. Beneficiarul invită persoane fizice și juridice, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea următoarelor bunuri conform cerințelor:
5.1 Specificații tehnice:
Tab.1
Nr. |
Cod CPV |
Denumirea bunurilor |
Specificarea |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Standarde de referință |
1 |
|
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
34134000-5 |
Autocamion |
Autocamion marca Kamaz, Autobasculantă (model agricol) Masa încărcăturii 10t. Anul fabricării 1990-1996 |
unități |
1 |
|
6. Termenul de livrare/prestare solicitat și locul destinației finale:
La semnarea contractului.
7. Documentele/cerințele de calificare pentru persoane fizice și juridice include următoarele:
Nr. d/o |
Denumirea documentului/cerinței |
Cerințe suplimentare față de document |
Obligativitatea |
|
Copia certificatului de înregistrare/copia buletinului de identitate |
Cu ștampila umedă |
DA |
|
Oferta |
În original |
DA |
|
Certificat despre lipsa datoriilor fiscale |
Cu ștampila umedă |
DA |
|
Copia certificatului de atribuire a contului bancar (după caz) |
Cu ștampila umedă |
DA |
|
Copia autorizației de funcționare a agentului economic (după caz) |
Cu ștampila umedă |
DA |
8. Opertaorii economici interesați pot obține informație suplimentare sau pot solicita clarificări de la autoritatea contractantă la adresa indicate mai jos:
9. Denumirea autorității contractante :Î.M. Direcția de Producție a Gospodăriei Comunale or. Fălești
a) Adresa: Republica Moldova, or. Fălești, str. Alexandru cel Bun 21.
b) Fax: 0259-2-55-09,069159488
c) E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
d) Numele şi funcţia persoanei responsabile:
- Cațer Tatiana, economist, secretar a comisiei de achiziții, tel. 060003641;
- Rotaru Ion, inginer-șef, președinte a comisiei de achiziții, tel. 069722588.
10. Întocmirea ofertelor : Oferta și documentele de calificare solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr și data de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și urmează a fi prezentate :
Data limită de prezentarea ofertelor: 01.04.2019ora 11.00.
Pe adresa :or. Fălești, str. Alexandru cel Bun 21.
Ofertele întârziate vor fi respinse.
11. Criteriul de atribuire este: cel mai mic preț.
12. Termenul de valabilitate a ofertelor :30 zile.
13. Garanția pentru ofertă: nu se cere.
14. Deschiderea ofertelor: Sediul ÎM „DPGCL” or. Fălești, str. Alexandrucel Bun 21.
15. Data şi ora şedinţei de deschidere a ofertelor: 01.04.2019ora 14.00.
16.Valoarea estimativă a achiziției, fără TVA: 100000,00 lei
Președintele comisiei de achiziții Rotaru Ion