Funcţii vacante

A N U N Ţ

   Primăria or. Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice de specialist (construcții, gospodărie comunală și drumuri)

Sarcinile de bază ale funcţiei date:

  1. Asigurarea efectuării lucrărilor de reparaţii curente şi capitale a subdiviziunilor primăriei, controlul şi evidenţa lor.
  2. Asigurarea soluţionării problemelor în domeniul reţelelor de drumuri publice din localitate.
  3. Controlul prestării serviciilor comunale din localitate.
  4. Dirijarea, controlul şi efectuarea lucrărilor de amenajare a teritoriului.
  5. Verificarea corectitudinii reflectării indicaţiilor în facturile fiscale, prezentate de prestatorii de servicii comunale, a consumului de apă, gaze, lumină în instituţiile subordonate primăriei.

Informație concurs

  La data de 16.01.2019 în cadrul primăriei or. Fălști s-a desfășurat concursul pentru ocuparea funcției de mediator comunitar

  Învingător al concursului a fost desemnat Arap Iacob.

  La data de 28.12. 2018 a expirat termenul de depunere a dosarelor pentru ocuparea funcției de mediator comunitar.

  În urma examinării dosarelor depuse, au fost admiși ambii candidați.

  Concursul va avea loc la 16.01.2019, ora 14-00, et.II, în sala de ședințe a primăriei or. Fălești.

  

  Comisia de concurs

Sarcini de bază:

1. Evidenţa militară a supuşilor militari şi recrutarea tinerilor.
2. Asigurarea încorporării recruţilor în termenii stabiliţi în comun acord cu CMR.
3. Asigurarea completării supuşilor militari (mobilizarea).
4. Pregătirea documentaţiei necesare pentru organizarea protecţiei civile în cadrul primăriei.
5. Controlul şi evidenţa protecţiei civile în instituţiile aflate în gestiunea primăriei, la întreprinderile şi organizaţiile din localitate.

Condiţiile de participare la concurs:

- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- cunoaşterea  limbii de stat;
-  studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă sau , după caz, studii medii de specialitate absolvite cu diplomă ;
- nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă sau beneficiar de pensii care nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical;
- cunoaşterea la nivel înalt a  pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, Internet)
-în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Dosarul va conţine :

- Formular de participare specificat în  Regulamentul cu privire la ocuparea funcţiei publice prin concurs;
- Copia buletinului de identitate;
- Copia diplomei de studii şi a certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională sau specializare;
- Copia carnetului de muncă;
- Certificatul medical despre atitudinea de vedere medicală de a exercita funcţia dată;
- Cazier judiciar sau declaraţie pe proprie răspundere

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru a verifica originalitatea lor.

Candidaţii vor depune dosarul pentru participare la concurs până la data de 25.01.2019, în incinta primăriei, et. III, bir.7.

Sarcinile de bază ale funcţiei date:

1. Dirijarea procesului de reglementare a regimului proprietăţii funciare, pregătirea materialelor pentru şedinţele consiliului local.
2. Efectuarea controlului asupra folosirii raţionale a terenurilor.
3. Audienţa cetăţenilor, consultanţă în problemele funciare.
4. Evidenţa cadastrului funciar, sistematizarea informaţiei şi întocmirea dărilor de seamă funciare anuale şi a datelor statistice.
5. Monitoringul funciar, coordonarea şi eliberarea documentaţiei de drept asupra pământului

6. Asigurarea executării legislaţiei funciare pe teritoriul respectiv.

Condiţiile de participare la concurs:

- deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
- cunoaşterea limbii de stat;
- studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă sau , după caz, studii medii de specialitate absolvite cu diplomă în domeniu.
- experienţa profesională în domeniu va fi un avantaj;
nu a împlinit vîrsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vîrstă sau beneficiar de pensii care nu a împlinit vîrsta de 63 de ani. 
- este apt, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical, cunoaşterea la nivel înalt a pachetului Microsoft Office ( Word, Excel, Internet)  în ultimii 5 ani nu a fost destituit dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

Candidaţii vor depune dosarul pentru participare la concurs pînă la data de 30.01.2019, bir.7, et.3, primăria or. Făleşti., str. Şt. cel Mare 73

A N U N Ţ

     Luînd în considerație faptul că la funcția de specialist (pentru reglementarea regimului funciar) a fost depus un singur dosar, se anunţă prelungirea termenului-limită de depunere a dosarelor pentru participare la concurs.

     Deasemenea se prelungește termenul de depunere a dosarelor pentru funcția de inginer în construcţii, gospodărie comunală şi drumuri.

Candidaţii vor depune dosarul pentru participare la concurs pînă la data de 16.12.2018, bir.7,et.3, str. Şt. cel Mare 73, primăria or. Făleşti.

Telefon de contact: 0 (259) 2-34-46
                       Web: www.falesti.md

Primarul or. Făleşti , Vladimir RUSU