Primarul or. Făleşti anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei de mediator comunitar.

  Scopul general al funcţiei constă în intermedierea şi îmbunătăţirea comunicării dintre beneficiari şi prestatorii de servicii publice, autorităţile administraţiei publice locale de nivelul întîi, instituţiile de stat competente.

  Mediatorul comunitar identifică familiile social-vulnerabile de etnie romă şi necesităţile acestora, facilitează evaluarea lor şi coordonează accesul acestora la serviciile existente de asistenţă socială, medicale, educaţionale etc., pentru a depăşi perioada de dificultate, pentru a soluţiona problemele identificate sau a obţine un sprijin adecvat pentru beneficiari.

  Mediatorul comunitar activează în echipă cu personalul administraţiei publice locale de nivelul întîi din domeniul asistenţei sociale, poliţistul de sector, pedagogii, lucrătorul medical, Asociaţia obştească din teritoriu etc., pentru soluţionarea problemelor persoanelor de etnie romă aflate în dificultate.

A N U N Ţ

     Luînd în considerație faptul că la funcția de specialist (pentru reglementarea regimului funciar) a fost depus un singur dosar, se anunţă prelungirea termenului-limită de depunere a dosarelor pentru participare la concurs.

     Deasemenea se prelungește termenul de depunere a dosarelor pentru funcția de inginer în construcţii, gospodărie comunală şi drumuri.

Candidaţii vor depune dosarul pentru participare la concurs pînă la data de 16.12.2018, bir.7,et.3, str. Şt. cel Mare 73, primăria or. Făleşti.

Telefon de contact: 0 (259) 2-34-46
                       Web: www.falesti.md

Primarul or. Făleşti , Vladimir RUSU

  Primăria or.Fălești organizează consultări publice la proiectul de decizie cu privire la aprobarea bugetului local pentru a.2019 la data de 03.12.2018,orele 10:00 în sala de ședințe a primăriei, etajul II.

 În conformitate cu prevederile Legii nr. 239-XVI din 13 noiembrie 2008 privind transparența în procesul decizional și ale Hotărîrii Guvernului nr. 967 din 9 august 2016 „Cu privire la mecanismul de consultare publică cu societatea civilă în procesul decizional”, în scopul aprobării bugetului local pentru anul 2019, în conformitate cu legislația în vigoare

 Primăria or. Fălești  anunță inițierea elaborării proiectului de decizie „Cu privire la aprobarea bugetului local Fălești pentru anul 2019 în prima lectură”.

 Solicităm participarea activă a tuturor părților interesate, prin prezentarea propunerilor în vederea elaborării proiectului de decizie.

 Propunerile pot fi prezentate până la data de 03 decembrie 2018 în anticamera primăriei , etajul III, inclusiv, prin poștă, la adresa: str. Ștefan cel Mare, nr. 73, orașul Fălești și/sau electronic, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.