Curriculum vitae |
||||||||||
Informații personale |
||||||||||
Nume, prenume |
Mileac Snejana |
|||||||||
Data nașterii |
28.01.1988 |
|||||||||
Sex |
feminin |
|||||||||
Adresă |
Str. Iaşi 11 ap.2 |
|||||||||
Telefon |
Serviciu: 0259 27346 |
Domiciliu: 0259 27362 |
Mobil: 079104970 |
Alte date de contact |
||||||
Fax |
----- |
|||||||||
|
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. |
|||||||||
Locul de muncă pentru care am candidat |
Director Instituția Preșcolră Nr.4 “Licurici” or.Făleşti |
|||||||||
Experiență profesională |
||||||||||
Perioada |
2020 2017 |
|||||||||
Funcția sau postul ocupat |
2017 – Director la Instituţia de Educaţie Timpurie Nr.4 “Licurici” or.Făleşti 2007-2012- studentă la Universitatea Pedagogică de Stat ,,Ion Creangă” or. Chişinău ; Licenţiată în ştiinţe ale educaţiei; |
|||||||||
Principalele activități și responsabilități |
-Asigurarea capacităţii organizaţionale a grădiniţei; -Organizarea, controlul, monitorizarea şi evaluarea activităţii întregului personal al grădiniţei; -Coordonarea acţiunilor de asigurare a calităţii procesului educaţional; -Organizarea şi coordonarea parteneriatelor educaţionale cu diverşi agenţi educaţionali, promovarea imaginii instituţiei în comunitate; -Asigurarea protecţiei copiilor faţă de orice formă de violenţă; -Elaborarea, aprobarea şi respectarea prevederilor Regulamentului intern şi al Statutului instituţiei; -Respectarea programului de activitate a grădiniţei şi a programului zilei copiilor; -Respectarea stării sanitaro-epidemiologice din grădiniţă, securitatea şi sănătatea în muncă, măsurile antiincendiare; -Respectarea legislaţiei naţionale şi internaţionale în domeniu; -Întocmirea corectă a documentaţiei de serviciu conform nomenclatorului, perfectarea carnetelor de muncă; -Realizarea dispoziţiilor, ordinelor, hotărârilor emise de către organele ierarhic superioare, aplicarea planului de învăţământ; -Respectarea procedurii de înscriere, primire şi exmatriculare a copiilor în (din) instituţie; -Ocrotirea vieţii şi sănătăţii copiilor care frecventează instituţia; -Crearea condiţiilor pentru organizarea şi desfăşurarea procesului educaţional conform Curriculum-ului şi altor documente de politici educaţionale; -Asigurarea alimentaţiei copiilor calitative, echilibrate şi variate; -Crearea condiţiilor de muncă a personalului şi de protecţia muncii; -Întocmirea fişei postului de funcţii, dosarului personal al angajatului, a materialelor de caracterizare; -Respectarea disciplinei de muncă şi eticii profesionale de către personalul instituţiei; -Examinarea petiţiilor parvenite în instituţie conform legii cu privire la petiţionare; -Executarea calitativă şi în termenii stabiliţi a acţiunilor incluse în planul de dezvoltare şi planul managerial al instituţiei; -Informarea la timp a organelor ierarhic superioare despre cazurile exepţionale care au loc în instituţie; -Păstrarea datelor cu caracter personal ale copiilor, părinţilor, colegilor, apărarea drepturilor copiilor în cazul încălcării acestora de către oricine; -Utilizarea raţională a resurselor materiale, financiare şi de muncă; -Organizarea activităţii grupului de lucru intrainstituţional pentru examinarea cazurilor de abuz şi neglijare a copilului în cadrul instituţiei; -Participarea la programe de formare continuă în management educaţional; |
|||||||||
Educație și formare |
||||||||||
Perioada |
||||||||||
Calificarea/diploma, obținută |
||||||||||
Domenii principale studiate/competențe dobîndite |
|
|||||||||
Gradul didactic/ managerial deținut |
||||||||||
Numele și tipul instituției de învățămînt/furnizorului de formare |
||||||||||
Aptitudini și competențe profesionale |
||||||||||
Limba maternă |
romăna |
|||||||||
Limbi străine cunoscute |
Limba
|
Citirea |
Scrierea |
Vorbirea |
||||||
Excelent |
|
|||||||||
Bine |
rusa |
rusa |
rusa |
|||||||
Satisfăcător |
engleza |
engleza |
engleza |
|||||||
Slab |
- |
- |
- |
|||||||
Competenţe profesionale: |
||||||||||
CATEGORII DE COMPETENŢE |
COMPETENŢE SPECIFICE |
DOMENII DE APLICARE |
||||||||
I. Competenţe de comunicare şi relaţionare |
Selectarea căilor şi mijloacelor de comunicare, adaptare la situaţii variate neprevăzute, soluţionarea situaţiilor conflictuale. |
Climatul de muncă; consultări, audienţe, parteneriate, comunicarea |
||||||||
II. Competenţe psiho-sociale |
Valorizarea particularităţilor individuale şi de grup; adoptarea unui comportament adecvat. |
Deontologia profesională. |
||||||||
III. Competenţe de utilizare a tehnologiilor informaţionale |
Sintetizarea informaţiei, valorificarea informaţiilor, utilizarea tehnicilor şi tehnologiilor informaţionale. |
Sistemul informaţiomal computerizat. |
||||||||
IV. Competenţe de conducere şi coordonare |
Proiectarea, organizarea, coordonarea, gestionarea actului educaţional. |
Proces educaţional, managementul educaţional . |
||||||||
V. Competenţe de evaluare |
Stabilirea, utilizarea, evaluarea demersului educaţional. |
Procesul educaţional, formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice. |
||||||||
VI. Competenţe de gestionare şi administrare a resurselor |
Gestionarea, selectarea, asumarea răspunderii a resurselor materiale şi financiare. |
Resurse financiare şi materiale, resursele umane. |
||||||||
VII. Competenţe care vizează dezvoltarea instituţională |
Analizarea, proiectarea, promovarea în contextul educaţional a instituţiei. |
Cadru istituţional, proiecte, programe, parteneriate. |
CV - Director IET nr.4 - Mileac Snejana
- Detalii
- Accesări: 871