Curriculum vitae

Informații personale

Nume, prenume

Mileac Snejana

Data nașterii

28.01.1988

Sex

feminin

Adresă

Str. Iaşi 11 ap.2

Telefon

Serviciu:

0259 27346

Domiciliu:

0259 27362

Mobil:

079104970

Alte date de contact

Fax

-----

E-mail

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Locul de muncă 

pentru care am 

candidat 

 

Director  Instituția Preșcolră  Nr.4 “Licurici” or.Făleşti

Experiență profesională

Perioada

2020

2017

 

Funcția sau postul

ocupat

2017 – Director la Instituţia de Educaţie Timpurie  Nr.4 “Licurici” or.Făleşti

2007-2012- studentă la Universitatea Pedagogică de Stat ,,Ion Creangă” or. Chişinău ;

Licenţiată în ştiinţe ale educaţiei;

Principalele activități

și responsabilități

-Asigurarea capacităţii organizaţionale a grădiniţei;

-Organizarea, controlul, monitorizarea şi evaluarea activităţii întregului personal al grădiniţei;

-Coordonarea acţiunilor de asigurare a calităţii procesului educaţional;

-Organizarea şi coordonarea parteneriatelor educaţionale cu diverşi agenţi educaţionali, promovarea imaginii instituţiei în comunitate;

-Asigurarea protecţiei copiilor faţă de orice formă de violenţă;

-Elaborarea, aprobarea şi respectarea prevederilor Regulamentului intern şi al Statutului instituţiei;

-Respectarea programului de activitate a grădiniţei şi a programului zilei copiilor;

-Respectarea stării sanitaro-epidemiologice din grădiniţă, securitatea şi sănătatea în muncă, măsurile antiincendiare;

-Respectarea legislaţiei naţionale şi internaţionale în domeniu;

-Întocmirea corectă a documentaţiei de serviciu conform nomenclatorului, perfectarea carnetelor de muncă;

-Realizarea dispoziţiilor, ordinelor, hotărârilor emise de către organele ierarhic superioare, aplicarea planului de învăţământ;

-Respectarea procedurii de înscriere, primire şi exmatriculare a copiilor în (din) instituţie;

-Ocrotirea vieţii şi sănătăţii copiilor care frecventează instituţia;

-Crearea condiţiilor pentru organizarea şi desfăşurarea procesului educaţional conform Curriculum-ului şi altor documente de politici educaţionale;

-Asigurarea alimentaţiei copiilor calitative, echilibrate şi variate;

-Crearea condiţiilor de muncă a personalului şi de protecţia muncii;

-Întocmirea fişei postului de funcţii, dosarului personal al angajatului, a materialelor de caracterizare;

-Respectarea disciplinei de muncă şi eticii profesionale de către personalul instituţiei;

-Examinarea petiţiilor parvenite în instituţie conform legii cu privire la petiţionare;

-Executarea calitativă şi în termenii stabiliţi a acţiunilor incluse în planul de dezvoltare şi planul managerial al instituţiei;

-Informarea la timp a organelor ierarhic superioare despre cazurile exepţionale care au loc în instituţie;

-Păstrarea datelor cu caracter personal ale copiilor, părinţilor, colegilor, apărarea drepturilor copiilor în cazul încălcării acestora de către oricine;

-Utilizarea raţională a resurselor materiale, financiare şi de muncă;

-Organizarea activităţii grupului de lucru intrainstituţional pentru examinarea cazurilor de abuz şi neglijare a copilului în cadrul instituţiei;

-Participarea la programe de formare continuă în management educaţional;

Educație și formare

Perioada

 

Calificarea/diploma, 

obținută

 

Domenii principale

studiate/competențe

dobîndite


 

Gradul didactic/

managerial deținut

 

Numele și tipul 

instituției de învățămînt/furnizorului de formare

 

Aptitudini și competențe profesionale

 

Limba maternă

romăna

Limbi străine cunoscute

Limba

  1. Rusa
  2. Engleza

Citirea

Scrierea

Vorbirea

 

Excelent

   

   

Bine

rusa

rusa

rusa

Satisfăcător

engleza

engleza

engleza

Slab

-

-

-

Competenţe profesionale:

CATEGORII DE COMPETENŢE

COMPETENŢE SPECIFICE

DOMENII DE APLICARE

I. Competenţe de comunicare şi relaţionare

Selectarea căilor şi mijloacelor de comunicare, adaptare la situaţii variate neprevăzute, soluţionarea situaţiilor conflictuale.

Climatul de muncă; consultări, audienţe, parteneriate, comunicarea

II. Competenţe psiho-sociale

Valorizarea particularităţilor individuale şi de grup; adoptarea unui comportament adecvat.

Deontologia profesională.

III. Competenţe de utilizare a tehnologiilor informaţionale

Sintetizarea informaţiei, valorificarea informaţiilor, utilizarea tehnicilor şi tehnologiilor informaţionale.

Sistemul informaţiomal computerizat.

IV. Competenţe de conducere şi coordonare

Proiectarea, organizarea, coordonarea, gestionarea actului educaţional.

Proces educaţional, managementul educaţional .

V. Competenţe de evaluare

Stabilirea, utilizarea, evaluarea demersului educaţional.

Procesul educaţional, formarea iniţială şi continuă a cadrelor didactice.

VI. Competenţe de gestionare şi administrare a resurselor

Gestionarea, selectarea, asumarea răspunderii a resurselor materiale şi financiare.

Resurse financiare şi materiale, resursele umane.

VII. Competenţe care vizează dezvoltarea instituţională

Analizarea, proiectarea, promovarea în contextul educaţional a instituţiei.

Cadru istituţional, proiecte, programe, parteneriate.